Park Place neemt onderhoudsdienstverlener Custom Hardware Engineering & 咨询公司.

2020年6月2日

De aankoop is de tweede 关于name van 2020, waarmee de capaciteiten en vaardigheden worden versterkt.

公园技术 heeft aangekondigd dat het Custom Hardware Engineering & 咨询公司. (CHE), een in Missouri gevestigde leverancier van onderhoud door derden, heeft 关于genomen. 公园技术Custom Hardware Engineering & 咨询, de wereldwijde voorkeurspartner voor het beheer van IT-datacenterapparatuur door derden sinds 1991, neemt alle activiteiten van CHE 关于, waardoor het bedrijf zijn operationele diepgang verder kan uitbreiden. 公园技术 haar operationele diepgang verder uit te breiden.

公园技术 zal gebruik maken van CHE's specialiteit in het helpen van bedrijven om een betere ROI te halen uit hun multiplatform bedrijfssystemen. Sinds 1997 voorziet CHE grote zakelijke 客户 van onafhankelijke, multi-vendor onderhoudsdiensten van derden voor schijf- en tapeopslag, 网络, mainframes en mid-range serverhardware in datacenters in de hele Verenigde Staten. CHE is met name sterk in de 关于heidssector en beschikt 关于 diepgaande vaardigheden op het gebied van Enterprise Storage en Mainframe. 公园技术' breedte van kennis.

Als gevolg van de 关于name zullen de 客户 van CHE veel voordelen ontvangen, waaronder toegang tot innovatieve producten zoals 公园技术ParkViewTM 以及Entuity网络分析. ParkView is een volledig geautomatiseerde onderhoudsdienst die het hardwareondersteuningsproces stroomlijnt en datacenters helpt de uptime te verhogen. Entuity Network Analytics automatiseert netwerkdetectie en gebruikt intuïtieve workflows waarmee eenvoudig kan worden vastgesteld wanneer er problemen zijn binnen de netwerkactiviteiten van de klant. 客户 zullen ook meer ondersteuning krijgen gedurende de gehele levenscyclus van hun product en hebben toegang tot Park Place's wereldwijde, meertalige 24-uurs ondersteuningscentra en een uitgebreide, 全球供应链. 公园技术Als gevolg van de 关于name zullen 客户 profiteren van toegang tot meer technici en verbeterde technologische mogelijkheden.

客户 hebben 24/7/365 toegang tot Central Park, een portal waarmee 客户 al hun actieve Park Place contracten kunnen bekijken. Hier kunnen 客户 open/gesloten tickets bekijken, 提交门票, apparatuur toevoegen en technische contactpersonen per locatie bijwerken, 打开或关闭. PPTechMobile is een app die volledige portaalfunctionaliteit biedt, plus barcodescanning en foto-indiening voor het indienen van tickets.
"Met deze 关于name versterkt Park Place zijn voordelen op het gebied van engineering en onderdelen in de Verenigde Staten", 克里斯·亚当斯说, 总裁兼首席执行官, 公园技术. "We kijken ernaar uit om onze bekroonde proactieve onderhoudsdiensten en wereldwijde ondersteuning naar CHE-客户 te brengen."

"CHE is erg enthousiast 关于 deze kans voor zijn 客户 en bedrijf,大卫·约克说, 总裁兼首席执行官 van Custom Hardware Engineering & 咨询公司. "De groei en expansie die mogelijk is door de innovatieve technologieën van CHE in combinatie met de gevestigde platforms van Park Placezal goed ontvangen worden in de industrie en gunstig zijn voor alle partijen."

敏捷股本, 总部设在纽约市, verleende exclusieve investment banking-diensten aan CHE bij de verkoop van het bedrijf aan 公园技术. 戴夫·卡明斯, 管理合伙人, merkte op: "Er is een fantastische strategische fit tussen de bedrijven en we zijn blij dat we de transactie voor de aandeelhouders mogelijk hebben gemaakt."

Dit is de tweede 关于name voor 公园技术 in 2020 en de14e 自2016年起. In januari 2020 nam Park Place het network operations center van het in Cleveland gevestigde IntelliNet 关于.